miercuri, 30 iulie 2014

New -not that new- obsession: Meme-Götze

Asa, daca nu era evident din postarea anterioara, noua mea obsesie, care nu mai e asa noua, este Götze. Cum necum, am ajuns sa fac meme-uri cu el, pentru ca moaca lui chiar ma inspira si pentru ca Nigga imi tot trimitea meme-urile facute de ea pe diverse teme si mi-am zis si eu why da fuq not Mich. Eu cand ma 'obsedez', apai ma 'obsedez' bine de tot, incat vizitez zilnic conturi de tweeter, pagini de facebook, poze pe instagram and so on. Uneori ma intreb daca in viata anterioara n-am fost un stalker da' din ala naspa de se lasa cu rapiri. Anyway, nu am chef s-o mai lungesc...*ahem,ahem*...iata capodoperele:









Meme-ul asta imi e asa de folositor in unele situatii :)) Plus ca ma face mereu sa rad.
























Asta e cu maaare dededicatie pentru Blq.



















Asta e cadoul de la Googga pentru mine. Da Googga, m-ai atins la corazon cu asta <3












Asta ar trebui sa o pun pe peretele din fata biroului drept motivatie suprema.










Momentul ala cand stii ca ai ceva bun in frigider si cand te intorci in casa glont spre bucatarie..surpriza, s-a mancat!















Meme-ul asta l-am facut cu gandul la Buli (pretenii stiu de ciue huehuehue)



 Ce? N-am voie sa visez? :'(


Cred ca asta mi-a iesit cel mai naspa pana acum dar nu-i bai, e cu Götze :3



UPDATE 31.07: OMFG OMFG OMFG!!! Nu stiu daca v-am spus, dar eu mi-am facut weheartit special pentru Götze, dupa ce epuizasem imaginile de pe tumblr. And guess what? Mi-am facut colectie pentru meme-urile astea aseara dupa ce postasem pe blog, si la poza cu "Who ate all the nutella"...1509 followeri, and I was like "Wuuuuuuuuuuuuut". Amu' nu stiu daca e mult, putin, dar pe tumblr la o chestie facuta de mine ajunsesem la maxim 5 notificari :))



2 comentarii: