vineri, 15 noiembrie 2013

Fuck

Pentru ca da...asta e cel mai des cuvant pe care l-am folosit in ultimul timp. 
  • Fuck: nu am mai scris de doua luni. Ce naiba? In timpul vacantei de vara, aveam timp o gramada, da' canci idei.  Acum am o gramada de idei, da' canci timp. 
  • Fuck: joia stau opt ore prin scoala...joia am sportu'...joia am logica la care is complet bata cu b mare (adica asa: Bata). Sa dea dracii, mai bine ma instalez cu cortu' in fata liceului. Ar fi mult mai convenabil.
  • Fuck: am ajuns sa dorm, uneori, 5 ore pe noapte. Deja mi-a ajuns. Si inca n-am dat tezele.
  • FUCK NU MAI AM TIMP SA MA UIT LA SUPERNATURAL!!!
  • Fuck: albumul de la Slipknot apare in 2014 
  • Fuck: nu am mai desenat nimic.NIMIC NIMIC NIMIC

!STOP COMPLAINING LIKE A PUSSY!

Ok, gata, nu o sa mai ma plang. Vorba lu' tata: stiai de la inceput in ce te bagi. Deci, daca privesc din perspectiva lui, sunt cam penebila. Si totusi, nu-mi pare rau de alegerea facuta. Abia astept sa vina vacanta de iarna. Unii o asteapta pentru cadouri, zapada, colinde &shit. Dar ce o sa faca Mich? O SA DOARMA. Oooo, da! Si o sa mai scrie si pe blog, pentru ca deja am omis o multime de ocazii numa' bune de postari! 
  1. 30 noiembrie: Fucking Balul Bobocilor
  2. 8 noiembrie: Fucking ziua mea de nastere, Fucking ziua mea de nume, Fucking un an de cand am blog.
  3. Mi-ar placea sa mai zic cate ceva de colectivul de colegi la general, de unii "la particular" si de profi.
  4. La romana, am avut de citit niste carti (unele epice ce-i drept), si ma bate gandul sa fac p-aici una-doua recenzii.
In vacanta aia de doua saptamani, m-am gandit sa mai sterg panzele de paianjen d-aici, asa ca, pe temele precizate mai sus, o sa ma intorc in timp, si o sa vorbesc de fiecare in parte. *Idee venita acum 5 secunde* : viata de liceu in GIF-uri...hell yeah! (asta pare promitator...depinde cand o si pun in aplicare)
Si ca sa inchei smecher, Helen Bulen mi-a reamintit in dimineata asta de un videoclip absolut genial: tot de la A7X- A Little Piece Of Heaven. No' sincer, videoclipul in combinatie cu melodia ma unge la suflet. 

See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu