joi, 15 august 2013

Fenome stranii, runda 2

Poate nu sunt neaparat fenomene stranii in adevaratul sens al cuvantului, si poate ca doar creierul meu imbibat in  filme horror face tot felul de legaturi, neavand chef sa se gandeasca la o explicatie logica. Pe langa lucrurile care s-au intamplat lunile trecute, in vacanta am reusit sa mai adaug niste chestii la capitolul "Ciudaaat".
Faza cu televizorul care-si schimba singur canalul s-a mai repetat de vreo doua ori, gandindu-ma ca poate e ceva gresit cu plasma. Mai mult ca sigur, aici se poate da usor o explicatie, deci presupun ca lucrul asta se taie de pe lista.
Cand am implinit 15 ani, o vecina din bloc mi-a facut cadou un plus. Stanjenitor sau nu ,fuck it, I don't care, inca imi place sa primesc plusuri. Sunt al naibii de bune de imbratisat. Anyway, pisica asta de jucarie care mi-o daduse vecina nu era asa buna de imbratisat, intrucat era din aia care atunci cand o atingi, incepe sa miorlaie si i se aprind ochii...so, am pus-o undeva la capu' patului langa broscuta (don't ask). Dar de-abia dupa opt luni s-a gandit ca ar fi bine sa-mi atraga atentia. Pe scurt, a inceput sa miorlaie singura...nu in fiecare seara, ci la un interval de cateva zile. Asta pana cand, pe la ora decenta de 00:30 si ceva, nu a vrut sa se mai opreasca. Nu era nimeni in camera care s-o atinga si implicit sa se activeze instalatia aia, cu exceptia mea, care eram in coltul opus al camerei. Atunci, recunosc ca m-am speriat putin, iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc direct la pisica de plus si sa-i scot bateriile. Daca urma sa miorlaie din nou, jur ca-i dadeam foc si-o aruncam pe fereastra. 
Alaltaieri, stateam in pat cu laptopul deschis, navigand pe tumblr si youtube. Cum s-a terminat melodia, m-am ridicat sa deschid geamul. Aflandu-ma in treaba, am vazut in reflexia geamului cum dashboard-ul meu se schimba, in sensu' ca cineva ar fi dat scroll. Dar din nou, eram doar eu in camera. Cand m-am intors brusc si dintr-o data, si-a mai dat si melodia replay. 
Cam astea au fost "fenomenele stranii" a lu' Mich. Da' nu-i bai, nu-i ca si cum o sa mor din asta.
See ya!
Ps: La multi ani tuturor Mariilor.



2 comentarii: