sâmbătă, 3 august 2013

Back in Black

'Neata! Nu stiu daca cineva a observat lipsa mea de activitate din ultimele doua saptamani, dar totusi, intentionez sa o justific: am fost plecata intr-o excursie prin juma' de tara cu parintii...si bineinteles ca ei nu-si puteau alege concediul decat in saptamana in care venea Rammstein in Romania. (da, m-am ofticat al naibii de mult ca n-am putut merge)
Excursia a fost frumoasa, mi-am luat cateva suveniruri, nu prea am dormit, m-am intors mai obosita decat am plecat etc etc etc. Si se putea sa nu dau peste niste oameni cu o atitudine mai scarboasa decat un veceu public?! Se vede ca mama ma cunoaste bine, pentru ca inainte sa plecam, m-a rugat sa nu incep vreun scandal daca voi intalni persoane ca cele mentionate mai sus...ca atare m-am conformat si m-am limitat la belitul ochilor intr-un mod amenintator si la injuraturile pe care doar eu le auzeam.
Revenind in oraselul meu, a trebuit sa ma lupt doua zile cu oboseala si cheful de nimic ca sa intru din nou in starea mea normala, si ca sa mai trec p-aici.
See ya! 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu