luni, 24 iunie 2013

Multa BAFTA!

     Maine este 25 iunie...marti, 25 iunie. 
     Primul meu fucking examen. 
     Iar toata lumea imi spune sa stau lin, keep calm and stuff.
     Am incercat cat de cat sa fiu chill...dar nu prea merge.
     Adica e imposibil sa nu ai emotii.
     Dar e foarte nasol cand ai genul ala de emotii si te blochezi si nu mai esti in stare sa legi doua idei.
     Asta e clar cea mai urata perioada.
     Sper sa se termine cat mai repede.
     Nu o pot evita, nu o pot amana, so...come at me bro!
     Multa bafta tuturor celor de-a 8-a, sa intrati la ce liceu vreti! 













2 comentarii:

  1. Eu sunt calma acum.Nici nu zici ca maine dau examen.In schimb sunt sigura ca o sa am emotii maine, cand ma trezesc acolo cu foaia cu subiecte.-.-
    Oricum, ce atata stres?Ca doar ce nu ai invatat 4 ani nu mai inveti acum, inainte de examen.-.-(poate reusesti, dar nu prea mult)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei bine, asta e atitudinea pe care toti ar trebui s-o avem!

      Ștergere