sâmbătă, 29 iunie 2013

Let the summer begin!

     News & Wishes:

-La multi ani Blq! Fericire, sanatate &co.

-Am trecut examenele like a boss. Media mea de admitere e 9,99. ( epic, nu? <3 )

-Mi s-a implinit visul de a merge la liceul dorit, vis care sper sa nu se transforme in cosmar.

-Cred ca ma apuca raceala. (damn you, aer conditionat!)

-Am inceput sa citesc "La rascruce de vanturi", care pana acum btw, e un mindfuck. La lectia deschisa, la romana, de anul trecut am reinventat titlul, cititnd "La rascruce de drumuri". Dar ma rog, asta nu a fost singura perla pe care am scos-o. Intreaba profa cum se manifesta naratorul sau eul liric, whatever, la care raspund eu: "Descrierea este subiectiva..." Like seriously? :)) Siiiii, am deviat oleaca de la subiect (fuck me, right?).

-Sunt abia la episodul 11 sezonul 2 din Supernatural...ceea ce e naspa. Foarte naspa chiar. Am ramas de tot in urma, dar sper ca vara asta sa-l termin. (serialul, nu episodul)

-Vreau sa-mi perfectionez tehnica la desen si sper ca oamenii pe care-i fac sa semene a oamenii. Strict tot desenul, pentru ca nu ma pricep la detaliile fetei...deloc!

-Imi facui tumblr :)

-Videoclipul asta e epic, nu? Trebuie sa invat dansu' :)
  
     See ya!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu