duminică, 23 iunie 2013

Am o potcoava, mai imi trebuie trei si calu'

  **  1. Titlul nu are absolut nici o legatura cu postarea in sine. 
       2. Numai mie mi se pare ca Axl e sexy as fuck in "Welcome to the jungle" ? **


   Si acum, dupa ce am facut precizarile de rigoare, sa continui cu ce aveam de gand: facebook-ul. E smecher cum site-ul asta a devenit asa popular si pe zi ce trece, tot mai poluat de diverse specii, specii explicate pe indelete in Atlasul de mitocanie urbana Revenind, nu sunt ipocrita sa spun ca site-ul este o pierdere de vreme, o porcarie, etc etc  si sa nu recunosc ca imi petrec niste timp on. Totusi, mai sunt si oameni ok, care au facebook asa...doar ca sa fie si sa mai vorbeasca cu pretenasii, sa mai vada o poza, un ceva, sau sa aleaga din gama variata de jocuri. 
     Dar cele mai enervante si amuzante aspecte (pentru ca mai faci si haz de necaz) sunt urmatoarele:
  • Oamenii nu mai pot sta pe buda daca nu dau un check-in. Adica foarte bine daca esti tu mare boss si mananci la nu stiu ce restaurant, sau te duci la Cuca Macaii ca sa-ti cumperi nu stiu ce haine.
  • E revoltator sa iti pui numele real pe facebook, si ca sa fii mai cu mot, apelezi la tot felul de semne si de cuvinte, in incercarea esuata de a face un pseudonim. Da, da, aici ma refer la voi, care aveti X-ulescu Yolo, X-ulica Sh AtAt, Popescu Bo$$ de bOs$ sau la cele care isi pun toate Mhr, PrtSc ca sa evindentieze ce bune prietene sunt. Cum ar fi sa-mi pun M!kh-da-haur-cea-ma!-tar3?
  • Toti incultii dau copy-paste la citate profunde, emotionante, dar in realitate de-abia stiu sa lege doua vorbe.
  • (Asta e preferata mea): Tarfulite posteaza chestii batjocoritoare la adresa...huh, cui oare?! A, da, a tarfulitelor! E chiar penibil si mor de ras cand vad cazurile astea la news feed. Aica, macar daca eu as sti ca saptamana asta stau cu unu', urmatoare umblu cu altu', dupa pun ochii pe vecinu', as sta in banca mea si n-as mai spune chestii negative despre...pana la urma, propriul comportament.
  • Cand se trezesc, primul lucru pe care oamenii il fac este sa puna "Buna dimiii :*". Pai poate ca eu sunt mai grumpy -cat de fel si nu vreau sa am una  buna, asa ca cine esti tu sa imi spui cum sa fie dimineata mea? Dar ideea deranjanta in sine este ca, pe langa urarea venita din sufletul calduros, fara nici o intentie de a strange like-urile somnorosilor, se ataseaza o poza care cica ar vrea sa arate cum esti cand te-ai trezit. Iar aici se observa fondul de ten aplicat, mascara, luciul de buze &co. Aparent, domnisoarele au o perna magica.
  • In general, tipele pun o poza si la descriere sau in comentarii spun: grasa, urata, oribila, groaznica. Si unde mai e logica? Daca nu-ti place cum ai iesit, de ce ai mai postat-o? Nu cred ca se poate atrage atentia (pozitiva) in felul acesta. (And btw, prepubertarele sunt cele mai insuportabile.)


       Macar nu s-a adoptat gramatica lu' nenea Hi-5. Sa respecti regulile: k=ca, q=cu, nuj =nu stiu, e=3 si cam ata imi amintesc pe moment. Vazusem la profilul meu o poza de acum doi ani si jumatate, si cu o oarecare jena, recunosc ca asta era alfabetul folosit. Dar important e ca m-am redresat. Sincer, cred ca toti avem perioade in care ne comportam cum ne comportam, probabil influentati de cei din jur sau de "moda". 

        Si ca incheiere, ceva de destindere:



      
     

Un comentariu:

  1. Eu mai folosesc cateodata prescurtarile alea pe mess;))
    Si legat de fecebook..Il folosesc sa ,,spionez" anumite persoane, pentru ca da, sunt o obsedata:)).In rest nu pun poze,nu scriu nimic,nu dau like.

    RăspundețiȘtergere