miercuri, 13 martie 2013

Nein!

     Cum sa incep? Aaa,da: Mich asculta rock...de ce? Pentru ca poate! Analizand mai bine situatia, cred ca  pasiune pentru stilul acesta are radacini mai adanci. First of all, formatiile preferate ale mamei sunt Metallica, Nirvana, Scorpions. Tata asculta Nirvana, AC/DC, Cargo, iar unchiuletul e innebunit dupa Rammstein.
     Desi toate band-urile mentionate mai sus sunt legendare, se pare ca am fost mai receptiva la ultima: mi-as fi dorit sa am un filmulet cu mine, acum 8 ani, tipind ca nebuna "Ich will"...ar fi fost epic. So, sper ca biletele nu s-au epuizat ca sa ajung si eu la concertul din vara asta. (Lidemann, wait for me!) + Bullet For My Valentine cadou.
     Momentan, trupa mea favorita este My Chemical Romance, despre care o sa fac o mega-postare, (aberand de cat de geniala este)  intr-un viitor apropiat. Saptamana trecuta am fost catalogata ca fiind obsedata...doar pentru ca stiu fiecare melodie a lor si pentru ca am peste 200 de poze cu ei si pentru ca aduc mereu vorba de ei...dar nu cred ca ma aflu in categoria fanilor nebuni. (btw, nu am o definitie clara pentru nebunie)
     Ca tot vorbim de rock, sa va povestec un incident (care daca nu mi s-ar fi intamplat mie nu l-as fi crezut). Vara trecuta, vorbea sociabila de mine cu o tipa, prietena a unei cunostine. Ii arat cateva melodii de la System of a Down, la care: "Ce-i asta? Pune Nirvana, ca imi place mult". Eu curioasa: "Care e melodia ta preferata?"   "Smells like teen spirit".  Trecand peste, selectez eu ceva la intamplare, iar tipa arunca bomba: "Nu stiu cantecu' asta, cred ca e nou..."  Pentru ca e prea mainstream sa stii ca fucking Kurt Cobain a murit in '94. 
      N-am inspiratie si pentru inchiere...FFFFFFUUUUU!



Un comentariu: